miercuri, 28 mai 2014

Salutare, City's Best Onesti!
outdoor15:03 0 comentarii

Cum am anuntat cu ceva timp in urma, orasul Onesti este pe harta noastra!
Ca si in Galati, tot un Bogdan (Bratu) a inteles cum este sa fii propriul sef. La inceput un pic nesigur, insa ceea ce a reusit sa faca in orasul Onesti m-a surprins. Revista are deja din primul numar 32 de pagini, reusind sa atraga peste 20 de clienti.
 Am reusit sa ma intalnesc cu Bogdan chiar aici, in Targoviste si sa il lamuresc cum vine treaba asta cu revista de publicitate.  Am petrecut cateva ore si dupa cum se poate vedea am reusit sa il conving ca este OK sa ai afacerea ta si sa poti face asta fara prea mare bataie de cap.

Nu a fost nevoie sa investeasca niciun ban. Il puteti intreba chiar pe el!

Si ca sa va congingeti de tot ce v-am spus mai sus, puteti rasfoi revista City's Best Onesti aici!

Despre City's Best Ovidiu Negoescu Revista de publicitate a luat fiinta din anul 2011, 11 ianuarie. De atunci s-a impus pe piata din Targoviste si bate orice concurenta. Facebook

0 comentarii

Trimiteți un comentariu